mandag 20. april 2009

Ein ny blogg:)

I dag fann eg ut at da faktisk va folk so las min gamle blogg! So då lage eg lika godt ein ny ein. Så får me sjå om den oppdatere seg;) Ska snart legga meg no for i måro e da skriving på bacheloren. Siste innspurt, for den ska visst leverast i neste veka. Åj, fann nett ut kordan me legg inn bilder her. So då legg eg inn litt bilder fra vår påsketur te canada. Me va der heile påsken og besøkte Ragnhild (søstre te Knut André) og hennas mann Tim. Veldig kjekt:) Eg fann et kjempetre!!!
Tim og Ragnhild
Nåkken so va litt redd for bjørna?? (Da va eg òg når eg fekk høra at dei faktisk ikkje låg i hi lenger!!)
Ein dag reiste me te Prins Rupert ca tre tima fra kitimat. Ein arti by med go mat.
Fann ei arti klokka i ein av suvenirbutikkane der. Skulle hatt ei sånn om morningen når ein må tidlig opp:)
Turen gjekk fint, men flyturen va laaaaang!
Så va me på hyttetur med Inge og Anne Mari på Giljastølen (for lokalkjende) i helga. Da va knallkjekt:) No e da berre denne oppgavo og so to eksamena, og så e da sommarferie.