onsdag 29. april 2009

Sommarferiefølelse

...e ikkje ein bra ting å ha når ein har to eksamena so venta. Går rundt om dagane og "trur" ein har sommarferie og gidd ikkje lesa elle nåkke. Men i måro, då må eg ta meg i nakken og setta meg ner og lesa litt. Kan ikkje holda på sånn lenger.
No har me nett hatt bibelgruppa. Va hjå oss denne gangen. Alle har gått heim igjen no, og Tone har lagt seg. Berre eg so sitt oppe. Te og med døgnet blir påvirka av denne sommarferiefølelsen. Sku tru ein nettopp va komt igjen fra canada elle nåkke. Hehe. kan vel ikkje skylda på da lenger.
I går hadde me (meg og knut andré) middagsbesøk av fam. Tislavoll. Da va koselig. Kjekke folk å henga med. Me va te og med ein snartur langt uti gokk (Sotra) for å beskua et hus te salgs. Arti med sånne spontan-påfunn.
I måro bære da heim te Leknes der meg og KA ska tilbringa store deler av helga. Men kjem igjen på lørdagskvelden for då e da besøk hjå Ole Inge og på søndag e da søndagsskule.
ha ei fin langhelg alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar