mandag 11. mai 2009

No livnar det i lunder

No livner det i lunder
men ka betyr vel da
Her e eksamens-stunder
då blir ein ikkje gla
Med data, ark og bøker
her inne finn du meg
fortvilelsen den øker
når sola viser seg
Og ute blomstrer blømer
og fuglane dei syng
og kanskje snart eg rømer
går ut og plukker lyng.
(hehe, veldig kriserim-dikt detta. Men da vise berre kordan denne eksamenslesingen slit på min ellers så vellagde poesi;))
I helga va me i Molde og såg på detta skjønne vidunderet. (ikkje da stora der, men lille babyen) Nyaste familiemedlemmet i fam. Dahle. Som de sikkert ser so e ho utrulig skjønn. Og veldig rolig og snill. Va kjekt å endelig få sjå ho.
Me va i molde fra torsdag te søndag. Dagane gjekk med te å vera med lille babyen og hennas foreldre. So va me på gå-tur te Skåla-senteret, og på kjøretur te Nesje (håpe da va rett skreve) Der va da kjempefint og idyllisk. Trur eg har funne min nye drømme-buplass (pleie skifta litt ofta, so neste veka e da kanskje ein ny):)
Sånn ser stova ut for tida. Bøker, ark og atter bøker. Men her sitt eg å oppdatere blogg i staden for å lesa. Til ære for alle deko der ute som tar deko tid te å lesa bloggen min. (elle berre for at konsentrasjonen e forsvunne, hehehe) Bye, bye. Nyt våren du som kan

1 kommentar:

  1. Hurra for blogging :) Koselig å komme over din!! :) Håper d er bra me deg, å at du har hatt ei fin 17.mai helg :) Jeg leser til eksamen..d er stress.. d gjør kanskje du å? Lykke til i siste innspurt da :) D er ikke så lenge igjen vettu ;) Klem Camilla

    SvarSlett