torsdag 28. mai 2009

Snart, snart ferdig

No e da ikkje lenge te eg (forhåpentligvis) e utdanna førskulelærer:) Berre den siste eksamen på mandag om øve ei veka, og so aldri meir! Jippi! I dag (iallfall nåkken minutter fortsatt) har mammo bursdag: Gratulerer med dagen!! Og i går hadde Katrine, so i helga blir da feiring på Leknes. Ellers vente endå et burdagsbesøk i måro. Då e da Veronica som skal feirast. Mange so har blitt fødd i mai tydligvis. Dagane går med til å lesa no for tida, og veldig bevisst ikkje lesa om kveldane. Prøve å vera flittig på dagen sånn at eg kan ha fri på kvelden. Men e ikkje alltid eg klare å ver flittig på dagen då.. men eg har visst fri på kvelden likavel. Ups. Sia kamera mitt e litt forsvunne fortsatt so blir da ingen bilde i detta innlegget. Buhu. Men kem veit, plutselig so finn eg da kanskje igjen, og då e da klart for bilder i fleng. Ha ei fin helg alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar