onsdag 23. desember 2009

Juleferie

So va da endelig juleferie. Fekk faktisk fri i dag (lillejulafta) sjøl om eg i utgangspunktet sku jobba. Deilig. Har komt te Leknes og e i full gang med julepyntingen. Trikset e å huska kor alt sto i fjor, for alt ska jo vera likt. Aldri e da so viktig å holda på tradisjonene som i jula, sjøl om me pynta juletreet i gårkveld. Før va da tradisjon å gjer da på lillejulafta, men no har me faktisk gjort da nåkken år den 22. des og erfaring vise at da blir faktisk jul likavel. So kanskje e da egentli ikkje so viktig med alle desse tradisjonane som ska holdast te punkt å prikke. Kanskje treng me ikkje stressa og jakta sånn ette julestemningen. For ofta, so kjem den faktisk når me minst vente da. Hehe.
No e da middag. I dag står fiskepudding i kvit sos på menyen. Da va favorittmaten min når eg va liten, og da e jo faktisk ganske godt fortsatt:)
I går va me på konsert i kapellet. Substain hadde ein fantastisk julekonsert, med alle ting som hører med. Bra lyssetting og lyd, bra sangvalg med både nye og gamle julesanger, og selvfølgelig flinke sangere og band. Ein opplevelse!
Tilslutt vil eg ønska alle ei riktig go jul. Håpe de får ei velsigna høgtid, og husker på korfor me egentli feirer jul.
"For så høgt har Gud elska verda at han gav son sin, den einborne.,så kvar den som trur på han ikkje skal gå fortapt, men ha evig liv" Joh 3,16

1 kommentar:

  1. Hei Marie! Det var svært så lang juleferie du hadde... hehe! Du må snart oppdatera bloggen din, sånt at eg kan følga med på ka du gjer. Du kan jo bla. fortella om korleis du skifter bleier i barnehagen... Snakkes! Klem

    SvarSlett