søndag 8. november 2009

Den store cupfinale-dagen

Sjøl om eg egentli ikkje interesserer meg for fotball ein plass, so e da likavel ein litt spennande dag. E ikkje kvar dag Molde spele cup-finale mot Ålesund. Når ein har gått og hørt om da i mange veker, so blir ein jo litt påvirka. Derfor har eg plassert meg foran TVen og tenkte eg faktisk skulle sjå denne kampen. Litt utrulig, men sant. Hehe. HEIA MOLDE
Seinare i dag ska eg på familiegudstjeneste i Heimly bedehus. Me ska fortella litt om den nye søndagsskulen me har starta der. Søndagskule på ein onsdag, da går faktisk an.
Kan dessverre ikkje legga ut bilde av den nye kjolen min, Anne Mari, for laderen til kamera mitt e forsvunne. Men du ska no få sjå den ein gang:)
No må eg strikka litt meir. Berre ein vott igjen, so kan Knut André få bli varm på hendene når han e ute og går. Sjekk forresten ut den nye bloggen hans www.knutandre.blogspot.com

2 kommentarer:

  1. Lykke til, du som ska ta imot en skuffa Moldetilhenger!

    Mamma Dahle

    SvarSlett