torsdag 15. oktober 2009

Så kom regnet

Etter maange dager (eller iallfall meir enn ein) med strålende sol og kaldt fint høstvær kom regnet igjen. Da va lett å merka i dag tidlig når temperaturen låg på rundt 10 grader og ikkje null sånn som den har gjort. Eg ville først ikkje tru da og kledde meg med både ull, sjal og votter. Men dei måtte te slutt gje tapt. Da va rett og slett litt småsørgelig å måtte kle regnklær både på meg sjøl og ungane i barnehagen i dag. Men, men. Når ein velge å bu i ein by som bergen skal ein vel ikkje klaga. Når ein får oppte fleire daga med blå himmel ette kvarandre skal ein egentli kunna leva på da i nesten 80 daga te.
I dag e da kjoleshopping på programmet. Ska i bryllup neste helg, so då hadde da vore kjekt med ein ny kjole. Rannveig og Ida ska òg på jakt. Blir spennende å sjå om me finn nåkke.
Ha ein finfin dag everybody

1 kommentar:

  1. Du he snart lika mange kjolar som meg, jo :-) - si du e i så mange bryllup - forskjellen er vel den at eg ikkje kan bruka mine lenger... Kan dukje legga ut bilde av an då? Kjekt å sjå koss an ser ut :) Klemmen

    SvarSlett