mandag 6. september 2010

Ein lørdag utenom da vanliga:)

Dei som kjenne meg veit jo at nåkke av da kjekkaste eg gjer e å finna på ting utenom da vanliga. Sjøl om eg ikkje fann på denne lørdagen blei den absolutt nåkke utenom da vanliga. Eg hadde allerede planlagt heile lørdagen, eg. Me (eg og KA) sku først opp til besteforeldrene hans og eta graut, so sku turen gå vidare te Leknes der me sku sjå ette dessertskåler i misjonshuset. Eg sku møta Knut André kl kvart øve elleve. Ti øve elleve går eg ut i gangen for å ta på meg sko. Plutselig står da ein heil gjeng med jenter i gangen. Når eg såg videokamera skjønte eg at denne lørdagen hadde eg ikkje kontroll på lenger. Eg blei pynta fra topp til tå med rosa strømper, rosa miniskjørt, rosa slør, diadem og sminke. So bar da avgårde te Knarvik senter der eg måtte ta forskjellige utfordringa. Seinare fekk me prøva oss på både dansing, synging, kano-padling og pil og bue-skyting. Heile kvelden ente opp i gammo, der me grilla pølser, prata og hadde quiz. Ein utrulig kjekk dag:) Sjøl om eg såg ut som ei barbie-dukke store deler av dagen:) Tusen takk for et kjempebra utdritningslag, Anne Marta!!

2 kommentarer:

  1. Hørtes koselig ut.. Har du bilde? :-)

    Svigermor to be

    SvarSlett
  2. Ååå.. skulle så gjeerne ha vært der! Sikker på at d ble en super dag! :) Gleder meg til bryllupet! Håper alt er bra med dere :)

    SvarSlett