søndag 5. desember 2010

ÅJÅJÅJ!!

No va da visst år og dag sia eg hadde oppdatert bloggen min. Har sikkert mista alle lesere, men eg får vel oppdatera likavel i håp om at da kanskje e nåkken hardbarka som holde ut. No skriv eg på min nye data. Ein Acer Aspire One d751h. Liten og lett:)
Ellers må eg vel sei litt om livet som gift:) Egentli berre ett ord som trengst seiast: HERLIG!! Absolutt te å anbefala. Har da kjempebra med ein fantastisk god og flott mann. Kunne ikkje hatt da bedre. Akkurat no sitt han på soverommet og skriv på eksamensoppgavo si som skal inn på onsdag. Eg e her i stova og ser på TV. Greit med stoor leilighet. Hehe.
Litt oppdatering om julefeiringen. Den blir på Leknes i år. Hurra! Og so blir da nyttårsfeiring i Molde.
Jepp, jepp. Tilslutt et bilde fra bryllupet:

2 kommentarer:

  1. Endeleg! Det var på tide :) De skal ikkje oppretta ein felles blogg, då? "Mrs. Mr. Dahle"? Fint å høyra frå deg. Snakkast på onsdag? Klem
    - Anne Mari

    SvarSlett
  2. ja, kanskje felles blogg e tingen. Då blir den oppdatert dobbelt so masse:)-marie-

    SvarSlett